.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صدور مجوز راه اندازی شهرک فولاد در مازندران

مدیرعامل شرکت خدمات مهندسی خانه صنعت و معدن مازندران گفت: با پیگیریهای سه ساله مجوز راه اندازی شهرک فولاد در استان صادر شده است.

به گزارش شمال نیوز غلامرضا فقانی در گفتگو با مهر اظهار داشت: با سه سال پیگیری مستمر موفق شده، موافقت شورای عالی جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور را برای زمین حدود 26 هکتاری در شهرستان سوادکوه جهت احداث شهرک فولاد اخذ کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد: با همت مسئولان استانی، تملک زمین در اسرع وقت انجام و پس از اخذ استعلامها، عملیات اجرایی پروژه آغاز شود.

مدیرعامل شرکت خدمات مهندسی مازندران گفت: طرح توجیهی پروژه قبلا تدوین شده و پیرامون خرید ماشین آلات و اعتبارات ارزی و ریالی آن اقدامات اولیه انجام شده است.

فقانی گفت: تجربه ساخت کارخانجات فولاد در داخل و خارج کشور در خانه صنعت و معدن استان وجود دارد و بلافاصله پس از جواب مثبت استعلامها، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی افزود: کلیه صاحبان واحدهای صنعتی و معدنی استان، از طریق شرکت خدمات مهندسی خانه صنعت و معدن مازندران می توانند در این طرح عظیم صنعتی مشارکت داشته و سهیم شوند.

فقانی بیان داشت: ایجاد این واحد، زمینه فعال شدن 43 معدن ذغال سنگ استان را موجب شده و با به ثمررسیدن آن علاوه بر کمک به خود کفایی داخلی، کاهش واردات، رونق صنایع اقماری اشتغالزایی بالایی را در استان به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: زمین شهرک در منطقه سوادکوه قرار دارد و دارای امتیازات ویژه ای برای پیاده سازی طرح فولاد است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

hasan 5 مهر 1390
با ابراز تاسف برای اقای فقانی که برای ترمیم حقوق بازنشستگی اینگونه به دام اقایان اکبری و هندویی وهاشمپور افتاده که هر یک هدف خاصی را از طرح این موضوع تعقیب میکنند واصلا هم به انجام ان نمی اندیشند که مردان حرفند
نا شناس 5 مهر 1390
احسنت و خدا قوت بر شما كه وظيفه شركت شهركهاي صنعتي و گوهردهي را بر گردن گرفتيد
shahi 5 مهر 1390
دم حاج عزت الله اكبري گرم كه قولش يادش نرفت .باز هم دشمنان وكوته نظران سنگ اندازي كنند.ايشالا نساجي هم افتتاح ميشه ودردوسوزشه آقايون هم بيشترميشه.خداوند يارومددكارت حاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجي

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.021 seconds.